Handelsbetingelser

Bestilling

supplyfamilien.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at os på info@familysupply.dk Vi vil altid gerne udvide sortimentet og mange gange, kan vi faktisk godt få de ønskede varer hjem.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Der kan ikke indgås aftaler med personer under 18 år.

Når du handler med supplyfamilien.dk indgås aftaler på dansk.

Det er muligt at se tidligere ordrer ved login på hjemmesiden. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@familysupply.dk

 

Udsolgte varer

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.

 

Rabat

Den aktuelle tilbud rabat på en varegruppe på vores hjemmeside fratrækkes automatisk prisen ved bestilling. Du kan se din rabat, når du klikker på Indkøbskurven.

Vi gør opmærksom på, at bestemte tilbudskoder/kampagnekoder på diverse varer eller varegrupper, er et tilbud til modtagere af vores nyhedsbrev.

Er du modtager af vores nyhedsbrev, vil du et par gange om året modtage en rabatkode, som er personlig og gælder på en bestemt varegruppe i en bestemt periode.

 

Betaling

supplyfamilien.dk kan du betale på flg. måder:

Dankort,VisaDankort, e-dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro eller Mobilepay.

family-supply.dk er godkendt af PBS til at håndtere de ovennævnte betalingskort via quickpay. Betaling med kreditkort via quickpay sker via en PBS godkendt og PCI-certificeret betalingsløsning. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 

Levering

Vi sender alle ordrer med GLS i Danmark.

Vi sender kun til pakkeshop og virksomhedsadresser.

Priser med GLS-levering i Danmark:

Levering til pakkeboks eller firmaadresse kr. 39,-

Fragtfri Levering ved kr. 499,- ellers kr. 39,- uden omdeling til pakkeshop.

Fragtfri Levering ved kr. 499,- ellers kr. 39,- til erhvervsadresse.


supplyfamilien.dk sender ordrer som forsikrede postpakker med et Track & Trace nummer.

Find din pakke -  TRYKHER


Når pakken er ankommet i en GLS PakkeShop, betragter GLS pakken som "leveret".

Hvis du ikke henter din pakke inden 10 hverdage, returnerer GLS den til supplyfamilien.dk

 

GLS PakkeShop

Du får besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem til GLS PakkeShop. Du kan hente pakken samme dag. Du kan også nemt følge din pakke online ved hjælp af Track & Trace

Når GLS har leveret din pakke i PakkeShop, har du 10 hverdage til at hente pakken. Du kan hente pakken på en dag, der passer dig, inden for åbningstiden.

Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt legitimation i form af et officielt dokument, f.eks. et kørekort eller det gule sundhedskort.

Brug Find nærmeste PakkeShop for at se åbningstider og den valgte PakkeShops adresse.

 

Leveringstid

Bestiller du en varer inden kl. 12.00, som vi har på lager, bliver den sendt samme dag, som du afgiver ordren. Leveringstiden er på mellem 1 og 4 hverdage. Hvis du i den samme ordre bestiller flere produkter, hvoraf nogle er på lager og andre ikke er, bliver din pakke, som regel, først sendt, når alle varerne kan sendes samlet.

I enkelte tilfælde kan der gå op til 6 hverdage, hvis du bestiller parfumer/deodoranter, som vi ikke har på lager. Skulle det bestilte mod forventning være udsolgt, vil vi kontakte dig enten via mail eller pr. telefon. Du er også meget velkommen til at kontakte os.

Weekendbestillinger sendes om mandagen. Vi henleder opmærksomheden på, at der ikke kommer pakkepost om lørdagen. Således bliver fredags afsendelser først uddelt om mandagen.

GLS leverer pakker mandag til fredag – i Danmark typisk den følgende hverdag. Denne leveringstid er dog ikke garanteret. Vi sender pakker med vejtransport, så bl.a. trafikpropper kan medføre forsinkelser.

 

Kontakt supplyfamilien.dk på 54 70 65 05, hvis din pakke er ikke nået frem.

Vi leverer ikke varer på efterkrav.

Returneres forsendelsen af GLS efter 10 dage til family-supply.dk pga. forkert oplyst adresse eller "ikke afhentet pakke/brev", påhviler den ekstra forsendelsesgebyr kunden selv. Vi krediterer dig for dine varer minus 45 kr. til returfragt.

Levering til erhvervsadresser

Ønsker du at undgå Pakkeshop, kan du få leveret til dit arbejde.

Hvis du udfylder rubrikken "Leveringsadresse" og vælger "Levering til erhvervsadresse" under forsendelse, kan din bestilling blive sendt til dit arbejde.


Forsendelser til EU med GLS

Forsendelse til Europa/EU-lande tillægges et fragtgebyr på 260 kr.

Leveringstid: 2-7 hverdage til modtageren + toldtid.

Forsikret og sporbar via Track & Trace.

Forsendelse til Sverige under 2 kg. tillægges et fragtgebyr på 90 kr.

Leveringstid: 2-4 hverdage til modtageren.

Forsikret og sporbar via Track & Trace.

Forsendelser til udlandet med Post Danmark

Forsendelser til Grønland og Færøerne tillægges et fragtgebyr på 292 kr. Pakken sendes med skib og det kan tage mellem 17-27 hverdage for pakken at nå frem. Ønsker man hurtigere forsendelse  med fly, sættes hak i "Pakker til Grønland/Færøerne m/fly" v/bestillingen. Forsendelse med fly koster 520 kr. i fragtgebyr og er fra 2-6 dage at nå frem. Pakken sendes med et Track and Trace nr.

For alle udlandskepakker samt pakker til Grønland og Færøerne gælder flg. vedr returpakker:

Bliver din pakke ikke afhentet og sendes retur til family-supply .dk, vil family-supply .dk fratrække 220 kr. i returporto.

Dette er hvad family-supply .dk bliver opkrævet af GLS, når family-supply .dk modtager en pakke retur fra udlandet.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består købet af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@familysupply.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Cvr. 39 99 20 00

Family Supply ApS

Købehavnsvej 11

4800 Nykøbing F

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

 

Varen sendes til:

Family Supply ApS

Københavnsvej 11

4800 Nykøbing F

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf. nr. og mailadresse.

 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Family Supply ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på family-supply .dk er Kamille Shop ApS. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@family-supply .dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte - info@familysupply.dk Att.: Anne-Mette Juhl Nygaard-Petersen. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

naevneneshus.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@family-supply .dk  

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26. marts 2020.

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Family Supply ApS

Københavnsvej 11

4800 Nykøbing F

info@familysupply.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:



_____________________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)